حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
شناسه : 35863

حسن بابایی در بیست و چهارمین جلسه ملاقات مردمی در سال جاری به همراه معاونان و مدیران کل ستادی به درخواست ۳۰ نفر از مراجعین رسیدگی کرد. از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۰۰ نفر در جلسات ملاقات مردمی به صورت مستقیم با رئیس سازمان ثبت دیدار و درخواست ها و مشکلات خود را […]

پ
پ

حسن بابایی در بیست و چهارمین جلسه ملاقات مردمی در سال جاری به همراه معاونان و مدیران کل ستادی به درخواست ۳۰ نفر از مراجعین رسیدگی کرد.

از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳۰۰ نفر در جلسات ملاقات مردمی به صورت مستقیم با رئیس سازمان ثبت دیدار و درخواست ها و مشکلات خود را مطرح کردند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین در این مدت با تعداد زیادی از مردم نیز در سفرهای استانی و بازدیدهای سرزده از واحدهای ثبتی به صورت مستقیم دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کرده است.

حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه و استماع و پاسخگویی به مسائل و مشکلات ثبتی مردم از دیگر برنامه های رئیس سازمان ثبت است که در راستای تحقق شعار « نهضت خدمت رسانی به مردم » و برنامه های تحول و تعالی دستگاه قضایی انجام می گیرد.

گفتنی است هماهنگی جهت حضور در برنامه ملاقات مستقیم رئیس و معاونان سازمان ثبت با مردم از طریق سامانه nobat.ssaa.ir امکان پذیر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.