حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
شناسه : 35765

اصلاح ماده (23) آیین نامه اجرایی قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوختمصوب 1394,05,04 هیأت وزیران در جلسه 4 /5 /1394 به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد: الف– ماده (23) آیین‌نامه اجرایی قانون توسعه حمل و […]

پ
پ

اصلاح ماده (23) آیین نامه اجرایی قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت
مصوب 1394,05,04

هیأت وزیران در جلسه 4 /5 /1394 به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

الف– ماده (23) آیین‌نامه اجرایی قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت موضوع تصویب‌نامه شماره 92305 /ت 40586ک مورخ 7 /6 /1387 به شرح زیر اصلاح می‌شود:
1- عبارت‌های «و استقرار دبیرخانه نمایندگان ویژه رییس جمهور» و “با ریاست یکی از نمایندگان ویژه رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد با حکم رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری» حذف می‌شود.
2- متون زیر به عنوان تبصره‌های (1)، (2) و (3) به ماده (23) اضافه می‌شود:
«تبصره 1- ستاد با کلیه امکانات، اعتبارات، تعهدات، وظایف و اختیارات و نیروی انسانی در وزارت راه و شهرسازی مستقر می‌گردد تا به طور هماهنگ و منسجم در مجموعه ساختار و تشکیلات آن وزارتخانه و در صورت لزوم با انجام اصلاحات ساختاری با رعایت قوانین و مقررات مربوط و در قالب پست‌های سازمانی موجود آن وزارتخانه فعالیت نماید.
تبصره 2- وزارت راه و شهرسازی با همکاری و هماهنگی معاونت حقوقی رئیس‌‌جمهور موظف است ظرف سه ماه پس از ابلاغ این تصویب‌نامه ضمن انجام اقدامات زیر، پیشنهادهای تنقیحی لازم را برای اصلاح یا حذف احکام و مقررات موجود ارایه نماید.
الف- احصای آن دسته از وظایف و اختیارات ستاد که جنبه اجرایی داشته و مربوط به دستگاه‌های خاص می‌باشد و انتقال آنها به دستگاه مربوط.
ب- احصای آن دسته از وظایف و اختیارات ستاد که جنبه تصمیم‌گیری و تصویب داشته و احراز آخرین وضعیت اعمال وظایف و اختیارات مذکور و ارایه پیشنهادهای لازم به منظور تعیین تکلیف آنها به هیأت وزیران.
ج- احصای وظایف و اختیارات پیش‌بینی شده در مصوبات و مقررات برای نمایندگان ویژه رئیس جمهور (سابق) موضوع بند (الف) ماده (1) و احراز آخرین وضعیت اعمال وظایف و اختیارات مذکور.
تبصره 3- کا‌رگروهی مرکب از معاونین ذی‌ربط وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاونت اجرایی رییس جمهور و نهاد ریاست جمهوری موظفند ظرف سه ماه از تاریخ ابلاغ این تصویب‌نامه وضعیت مطالبات و تعهدات ستاد را در چارچوب قوانین و مقررات مربوط، مشخص و تسویه نمایند.»

ب– گزارش چگونگی اجرای این تصویب‌نامه به صورت ماهانه توسط وزیر راه و شهرسازی به هیأت وزیران ارایه می شود.

معاون اول رئیس جمهور – اسحاق جهانگیری

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.