حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
شناسه : 35807

هیئت وزیران در جلسه 14 /4 /1394 به پیشنهاد شماره 49100 مورخ 1 /4 /1394 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد ماده (10) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) – مصوب 1393- ، آیین نامه اجرایی ماده یاد شده را به شرح زیر تصویب کرد: […]

پ
پ


هیئت وزیران در جلسه 14 /4 /1394 به پیشنهاد شماره 49100 مورخ 1 /4 /1394 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و به استناد ماده (10) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) – مصوب 1393- ، آیین نامه اجرایی ماده یاد شده را به شرح زیر تصویب کرد:

آیین نامه اجرایی ماده (10) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) – مصوب 1393-

ماده 1– در این آیین نامه، اصطلاحات زیر در معانی مشروح مربوط به کار می روند:
الف- پروژه: کلیه پروژه های نیمه تمام دولتی مندرج در قوانین بودجه سنواتی و یا مصوب شورای برنامه ریزی و توسعه استان
ب- دستگاه اجرایی: دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری – مصوب 1386- به جز نهادهای عمومی غیردولتی
ج- خیرین: اشخاص حقیقی و یا حقوقی غیردولتی که با استفاده از منابع غیردولتی، اقدام به کمک مالی، تأمین عرصه و اعیان، احداث، توسعه، تکمیل و تجهیز طرح ها و تحویل و اهدای آنها به دستگاه اجرایی می کنند.

ماده 2– دستگاه اجرایی مجاز است پروژه های خود را براساس تفاهم نامه با خیرین و با استفاده از مشارکت آنها تکمیل کند. در این تفاهم نامه باید مشخصات کامل پروژه براساس موافقتنامه مربوط، برآورد مبلغ مورد نیاز که به وسیله خیرین تأمین می شود و بازه زمانی اجرای تعهد ذکر شود و نسخه ای از این تفاهم نامه حسب مورد به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان ارسال شود.

ماده 3– پروژه هایی که حداقل سی درصد (30%) از منابع تکمیلی آنها توسط خیرین تأمین شده باشد و به بهره برداری برسند، می توانند توسط خیرین نامگذاری شوند و تغییر نام آن بدون موافقت آنها یا وراثشان امکان پذیر نیست.

ماده 4– دستگاه اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (استان) موظفند نسبت به درج اعتبارات تعهد شده توسط خیرین و تعدیل اعتبارات از محل بودجه عمومی براساس آن در موافقتنامه مربوط اقدام کنند.

تبصره صرفه جویی ناشی از اجرای این ماده با رعایت قوانین و مقررات مربوط صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام همان دستگاه اجرایی خواهد شد.

ماده 5– دستگاه اجرایی موظف است گزارش عملکرد مالی و عملیاتی پروژه هایی را که از منابع خیرین تکمیل می شوند، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان ارسال کند.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.