حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
شناسه : 35556

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، به دستور دادستان عمومی و انقلاب جاسک، ۹۹ هکتار و سه هزار و ششصد و هفتاد و دو متر مربع از […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، به دستور دادستان عمومی و انقلاب جاسک، ۹۹ هکتار و سه هزار و ششصد و هفتاد و دو متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

قهرمانی در ادامه افزود: این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی‌ربط توسط اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جاسک با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به مرحله اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: این زمین‌ها بدون اخذ مجوز قانونی تصرف شده بود که پس از خلع ید متصرف و اعاده وضع به حال سابق، به بیت‌المال بازگردانده شد.

قهرمانی در ادامه بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی به گزارش سریع و به موقع تخلفات با هدف شتاب بخشی به روند رسیدگی‌های قضایی و صیانت از حقوق بیت‌المال تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید ضمن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با تمام توان در جهت پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تلاش کنند و مجموعه دادگستری نیز در این امر خطیر به آنها کمک خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.