حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
شناسه : 35261

 حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تاکید بر مسئولیت انسانی هر یک از مسئولین گفت: وقتی میخواهیم حتی یک جدول در کوچه‌ای بگذاریم باید فکر ۵۰ سال بعد آن را بکنیم و اگر بعد از ساخت یک معبر متوجه اشتباه کارشناسی در آن شدیم باید فوراً اصلاح شود. وی افزود: فارغ از هر مسئولیتی باید توجه […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تاکید بر مسئولیت انسانی هر یک از مسئولین گفت: وقتی میخواهیم حتی یک جدول در کوچه‌ای بگذاریم باید فکر ۵۰ سال بعد آن را بکنیم و اگر بعد از ساخت یک معبر متوجه اشتباه کارشناسی در آن شدیم باید فوراً اصلاح شود.

وی افزود: فارغ از هر مسئولیتی باید توجه داشته باشیم که نسبت به جان مردم مسئولیت شرعی داریم و اگر یک نفر به خاطر سهل انگاری ما کشته شود ما در قتل او شریک هستیم و باید نزد خداوند پاسخگو باشیم زیرا از دست رفتن جان یک انسان به منزله قتل تمام انسان هاست و نجات جان یک انسان به منزله نجات تمام بشریت است.

رئیس کل دادگستری استان قم تصریح کرد: از جهت مسئولیت قانونی نیز ما به جد با ترک فعل مسئولین مقابله می‌کنیم و دادستانی پیگیر چنین پرونده‌هایی است.

وی با اشاره به آمار زیاد تصادفات در بلوار غدیر گفت: بلوار غدیر را واقعا جدی بگیرید. بلوار غدیر قتلگاه مردم شده است. شما به عنوان مسئول باید از نزدیک دیده باشید که چه اتفاقی در معابر و نقاط حادثه خیز می‌افتد. فرهنگ موتور سواری باید در استان اصلاح شود.

رئیس کل دادگستری استان قم در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قم که با موضوع کنترل و کاهش تصادفات برگزار شد گفت: این جلسه جهت هدایت آن وظایف سازمانی است که بر عهده هر سازمان گذاشته شده است و حتی اگر چنین جلسه ای برگزار نشود از نظر وظیفه سازمانی و فراتر از آن بر اساس وظیفه انسانی همه باید به مسئولیت خود در قبال جان مردم پایبند باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری بیان کرد: یکی از اقدامات ما در استان قم تاسیس مجتمع مستقل قضایی برای تصادفات است که با دستور رئیس قوه قضاییه مقرر شد که این کار در سایر استان‌ها نیز اجرا شود.

حجت الاسلام یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: یکی از ناراحتی‌ها و تاکیدات رهبری زمینه تلفات تصادفات است که باید در دستور کار همه ارگان‌های مسئول قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در طرح اتصال سرورهای دوربین‌های ترافیکی ما سرور را در پلیس راهور قرار دادیم تا تصاویر از ابتدای امر در اختیار ضابط باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان از اتمام بهسازی محور جعفریه به قم خبر داد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: ۷۲ دوربین کنترل سرعت در کمربندی‌ها و جاده‌های استان فعال است و به زودی کد پلیس برای آن‌ها صادر خواهد شد.

وی افزود: حدود ۳۰۰ کیلومتر از معابر استان از ابتدای سال بهسازی شده است.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: نصب دوربین‌ها انجام شده ولی کافی نیست. بلوار غدیر بسیار حادثه خیز است و در صدر آمار تصادفات شهر قم قرار دارد.

معاون دادستان و رئیس مجتمع تصادفات استان گفت: در پرونده‌ها خسارت و افت قیمت تعیین نمیشود و این خود موجب تشکیل پرونده در دادسرا می‌شود.

در کلاس‌های آموزشی باید به قانون مجازات اسلامی هم اشاره شود ولی متاسفانه به آیین نامه رانندگی اکتفا می‌شود.

در پایان رئیس کل دادگستری از حضور و پیگیری همه حضار قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.