حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
شناسه : 34865

مجتبی استوارزاده اظهار کرد: جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر و برخورد جدی با سارقان اموال مردم مهمترین مطالبه مردم این شهرستان است. وی ادامه داد: در راستای حفظ حقوق شهروندی، پیشگیری از وقوع بزه سرقت و مبارزه با اعتیاد، طرح جمع آوری این افراد در سطح شهرستان راور آغاز شده است. دادستان عمومی […]

پ
پ

مجتبی استوارزاده اظهار کرد: جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر و برخورد جدی با سارقان اموال مردم مهمترین مطالبه مردم این شهرستان است.

وی ادامه داد: در راستای حفظ حقوق شهروندی، پیشگیری از وقوع بزه سرقت و مبارزه با اعتیاد، طرح جمع آوری این افراد در سطح شهرستان راور آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح و در راستای اعمال ماده ۱۶ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، تعداد قابل توجهی از معتادین متجاهر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان راور شناسایی و دستگیر شده و به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این افراد در دوره سه ماهه در مراکز ترک اعتیاد بازپروری می شوند، گفت: وظایف سایر ارگانها، مانند بهزیستی و … در قانون پیش بینی شده است و از این دستگاه ها می خواهیم به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

دادستان راور بر اهمیت ساماندهی معتادان متجاهر از سطح شهر تاکید کرد و گفت: اولویت کوتاه مدت مبتنی بر ساماندهی معتادان متجاهر است؛ زیرا وجود این افراد در سطح جامعه، جلوه نامناسبی به شهرها می دهد، احساس امنیت را خدشه دار می اکند و مشکلات دیگری را نیز به دنبال دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.