حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
شناسه : 34738

 رئیس کل دادگستری استان قزوین همراه با معاونان از دادگستری شهرستان قزوین بازدید و با همکاران قضایی و اداری و همچنین مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرد. علی شعبانی در حاشیه این بازدید و در جمع همکاران قضایی، گفت: در آینده ای نزدیک ۲ شعبه حقوقی در دادگستری شهرستان قزوین راه اندازی می شود و امیدوارم […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری استان قزوین همراه با معاونان از دادگستری شهرستان قزوین بازدید و با همکاران قضایی و اداری و همچنین مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی شعبانی در حاشیه این بازدید و در جمع همکاران قضایی، گفت: در آینده ای نزدیک ۲ شعبه حقوقی در دادگستری شهرستان قزوین راه اندازی می شود و امیدوارم با این اقدام حجم ورودی پرونده به سایر شعب کاهش یابد و همکاران بتوانند با آرامش بیشتر به رسیدگی قضایی پردازند.

وی افزود: عوامل موجب اطاله دادرسی در پرونده ها باید توسط همکاران قضایی به خوبی مدیریت شود، زیرا اطاله دادرسی یکی از دلایل نارضایتی شهروندان در روند رسیدگی قضایی است.

شعبانی اظهارکرد: تکریم ارباب رجوع همواره یکی از اولویت های دستگاه قضایی بوده و هست و این موضوع باید همچنان بمنظور حفظ کرامت انسانی مورد توجه همکاران قضایی و اداری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین تاکیدکرد: بهبود فضایی اداری برای همکاران در اولویت قرار دارد و امیدواریم با جذب اعتبارات کشوری و استانی بتوانیم زیرساخت های محاکم قضایی در شهرستان را ارتقا دهیم و قطعاً این موضوع موجب ایجاد انگیزه در همکاران برای کار و تلاش بیشتر خواهد شد.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان قزوین به صورت چهره به چهره با همکاران قضایی و اداری دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و همچنین در خصوص درخواست های برخی از مراجعان دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.