حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
شناسه : 34539

حمید بهرامیان گفت: فلسفه تأسیس شورای حل اختلاف، نهادینه کردن فرهنگ صلح و آشتی در جامعه است و رسالت اصلاح ذات البین سرلوحه کار اعضای شورای حل اختلاف قرار گرفته است. رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه ۲ شورای حل اختلاف باغ بهادران در ایجاد سازش […]

پ
پ

حمید بهرامیان گفت: فلسفه تأسیس شورای حل اختلاف، نهادینه کردن فرهنگ صلح و آشتی در جامعه است و رسالت اصلاح ذات البین سرلوحه کار اعضای شورای حل اختلاف قرار گرفته است.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه ۲ شورای حل اختلاف باغ بهادران در ایجاد سازش در پرونده های قصاص عنوان کرد: با همت و تلاش اعضای این شعبه در امر خداپسندانه صلح و سازش موفق شدند، در یک پرونده قصاص که فرد محکوم از سال ۱۳۹۰ تا کنون در زندان بسر می برد، ایجاد سازش کنند.

وی بیان کرد: با ورود شعبه ۲ شورای حل اختلاف باغ بهادران در استان اصفهان و پیگیری های مکرر و تشکیل جلسات متعدد با خانواده طرفین این پرونده، در نهایت رضایت اولیای دم را جلب و محکوم علیه از قصاص رهایی و پس از ۱۱ سال حبس، از زندان آزاد شد.

گذشت زوجه از مهریه ۸ میلیاردی با وساطت شعبه ۶ شورای حل اختلاف لنجان استان اصفهان

به همت اعضای تلاشگر شعبه ششم شورای حل اختلاف زندان شهرستان لنجان، در یک فقره پرونده اختلاف خانوادگی با موضوع مهریه، منجر به گذشت زوجه از مهریه ۸ میلیارد تومانی شد.

عبدالرسول سلیمیان رئیس شورای حل اختلاف شعبه ۶ شهرستان لنجان گفت: در راستای کاهش جمعیت کیفری و ایجاد صلح و سازش بویژه در پرونده های اختلاف خانوادگی  و تلاش در جهت بازگشت زندانیان به آغوش گرم خانواده، یک فقره پرونده مهریه با مجموع مبلغ ۸ میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومان، با تلاش و همت اعضای شورای حل اختلاف و برگزاری جلسات متعدد، نهایتا زوجه با گذشت از مبلغ ۸ میلیارد، به دریافت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان رضایت خود را اعلام کرد.

وی با بیان این نکته که شورا های حل اختلاف مستقر در زندان ها جایگاه ویژه ای در جهت ایجاد صلح و سازش و کاهش جمعیت کیفری دارند، گفت: شعبه ششم مستقر در زندان لنجان تا کنون توانسته است تعداد بیشماری از پرونده هایی که بعضاً سال ها بطول انجامیده بویژه در پرونده های مالی و اختلاف خانوادگی و همچنین نزاع دسته جمعی، با تلاش خستگی ناپذیر کارکنان خود با برگزاری جلسات و پیگیری های بی وقفه، به سازش ختم کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.