حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
شناسه : 34178

حیدر آسیابی از رد دادخواست بانک‌ها برای دریافت سود و جریمه مازاد از تولیدکنندگان در ۳۷ پرونده از ابتدای امسال تا کنون خبر داد. وی گفت: قضات دادگاه‌ها در این پرونده‌ها دریافت سود و جریمه تسهیلات بانکی را مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تشخیص دادند و رد کردند. رئیس کل […]

پ
پ

حیدر آسیابی از رد دادخواست بانک‌ها برای دریافت سود و جریمه مازاد از تولیدکنندگان در ۳۷ پرونده از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

وی گفت: قضات دادگاه‌ها در این پرونده‌ها دریافت سود و جریمه تسهیلات بانکی را مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تشخیص دادند و رد کردند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان این که این آرا در راستای حمایت از تولید کنندگان صادر شده است، افزود: با صدور این آرا که همه آنها قطعی است، واحد‌های تولیدی، سود اضافی و جریمه مازاد را نمی‌پردازند و اگر پرداخته باشند بانک‌ها موظفند به آنان بازگردانند.

وی گفت: از ۲۴ چالش مهم و اصلی شناسایی شده بر سر راه تولید و سرمایه گذاری در استان ، ۲۰ مورد مربوط به بانک‌هاست که در این بین دریافت سود‌های بانکی و جریمه‌های نامتعارف یکی از مشکلات اصلی واحد‌های تولیدی است .

آسیابی در ادامه به تلاش های امسال دادگستری استان برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی هم اشاره کرد و گفت: از ۲۸۱ درخواست واحدهای تولیدی ثبت شده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، مشکلات ۱۱۴ واحد با پیگیری این ستاد، حل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.