حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
شناسه : 34187

حسن عباسی  گفت: طی یک عملیات منسجم با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارسیان با پشتیبانی فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، دو دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را در “پاسگاه ایست و بازرسی لاورچهو” شناسایی و توقیف کردند. وی همچنین تصریح کرد: در جریان این […]

پ
پ

حسن عباسی  گفت: طی یک عملیات منسجم با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارسیان با پشتیبانی فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، دو دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را در “پاسگاه ایست و بازرسی لاورچهو” شناسایی و توقیف کردند.

وی همچنین تصریح کرد: در جریان این عملیات و در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از قاچاقچیان، در مجموع بیش از ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس حوزه قضایی پارسیان با تأکید بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر باید منتظر عواقب سنگین اقدامات مخرب و مجرمانه خود باشند، اظهار کرد: مبارزه دستگاه قضایی با سوداگران مرگ به صورت قاطع و بی امان ادامه خواهد یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.