حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
شناسه : 34028

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا در خصوص آرای جایگزین حبس در این استان بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۵۴ رای جایگزین حبس در مراجع قضایی استان صادر شده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است. حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا مجازات های جایگزین حبس با محوریت خدمات اجتماعی […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا در خصوص آرای جایگزین حبس در این استان بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۵۴ رای جایگزین حبس در مراجع قضایی استان صادر شده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا مجازات های جایگزین حبس با محوریت خدمات اجتماعی و عام المنفعه را در۶ماهه نخست سال جاری ۱۰ مورد اعلام کرد.

وی ادامه داد: شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری دو شهرستان ایرانشهر با صدور ۱۷۰ رای بیشترین میزان آرای صادره در خصوص آرای جایگزین حبس در استان را داشته است.

وی تعداد پرونده های کثیرالشاکی در استان را ۲۳ مورد اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان از ایجاد بستر مناسب جهت مهارت آموزی و توانمندسازی بیش از ۸۵۵ مددجو در شش ماهه نخست سال جاری در زندانهای استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا افزود: در ۶ ماهه اول سال گذشته نیز ۷۰۹ مددجو در زندانهای استان مهارتهای لازم جهت اشتغال را فراگرفته اند که نشان از رشد استان در این بخش بوده است.

وی افزود: در راستای افزایش اشتغال زندانیان، علاوه بر ایجاد امکان اشتغال مولد (اشتغال نشسته) در داخل زندان ها؛ از طریق اعزام به کار زندانیان به خارج از زندان و همچنین برگزاری دوره های آموزشی حرفه آموزی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و ارائه گواهینامه معتبر، اقدام شده و مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج زندانیان نیز حمایت های لازم جهت اشتغال زندانیان انجام می دهد.

وی بر لزوم استفاده از پابندهای الکترونیکی برای مددجویان در استان تاکید کرد و افزود: در ۶ ماهه اول سال گذشته ۴۳ مورد پابند الکترونیکی نصب که این میزان در۶ ماهه نخست سال جاری به ۴۳۸ پابند الکترونیکی افزایش یافته است که به صورت مستمر تحت نظارت و رصد سیستمی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.