حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
شناسه : 33956

حسین سلامی به رفع تصرف بیش از ۲۱۵ هکتار اراضی ملی در شهرستان جیرفت طی شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: این اقدام در حوزه صیانت از اراضی مربوط به منابع طبیعی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، راهداری و … بوده است. وی افزود: در حوزه صیانت از اراضی ملی در بخش […]

پ
پ

حسین سلامی به رفع تصرف بیش از ۲۱۵ هکتار اراضی ملی در شهرستان جیرفت طی شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: این اقدام در حوزه صیانت از اراضی مربوط به منابع طبیعی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، راهداری و … بوده است.

وی افزود: در حوزه صیانت از اراضی ملی در بخش منابع طبیعی، تعداد ۳۰ فقره دستور رفع تصرف و اعاده به وضع سابق صادر و میزان ۱۰۸ هکتار از اراضی ملی از تصرف افراد سود جو خارج شده و از تشکیل پرونده های حقوقی خلع ید و افزایش ورودی پرونده ها به محاکم جلوگیری شده است.

سلامی بیان کرد: در حوزه اداره کل شهر سازی، تعداد ۲۸ مورد دستور رفع تصرف به میزان ۹۸ هکتار و ۱۵۹ متر مربع و به ارزش ریالی هزار میلیارد تومان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه جهاد کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز ۶ مورد دستور اعاده به وضع سابق به میزان ۱۱ هزارو ۸۰۰ متر مربع صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تصریح کرد: در این رابطه ضمن جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی، از ورود ۶ پرونده به محاکم کیفری نیز جلوگیری شده است.

سلامی خاطر نشان کرد: در حوزه اداره کل راهداری ، تعداد ۹۱ مورد دستور قلع قمع و اعاده به وضع سابق صادر و میزان ۸۲ هزار متر مربع از حاشیه راه ها و جاده ها به ارزش ریالی چهار میلیارد تومان، آزاد سازی و از ورود ۹۱ پرونده به سیستم قضایی جلوگیری شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.