حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
شناسه : 33964

 مهدی مهرانگیز در بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از نزدیک در جریان وضعیت خودروها و اموال توقیفی در این پارکینگ قرار گرفت. وی در این بازدید ضمن بررسی «آخرین آمار خودرو‌های توقیفی، سال توقیف، اطلاع از نحوه مزایده و فروش آن‌ها» بر لزوم رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها باقی مانده تأکید […]

پ
پ

 مهدی مهرانگیز در بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از نزدیک در جریان وضعیت خودروها و اموال توقیفی در این پارکینگ قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن بررسی «آخرین آمار خودرو‌های توقیفی، سال توقیف، اطلاع از نحوه مزایده و فروش آن‌ها» بر لزوم رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها باقی مانده تأکید کرد و ساماندهی پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدررا به صورت ویژه ضروری دانست.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به وضعیت رسیدگی و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی یا ضبط شده مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۷۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف وضبط شده دراین پارکینگ ها وجود دارد که از این  تعداد ۸۴ دستگاه خودرو تعیین تکلیف شدند.

مهرانگیز افزود: از تعداد ۸۴ دستگاه خودروهای تعیین تکلیف شده، ۲۴ مورد رفع توقیف و ۶۰ دستگاه مصادره شده است که با توجه به فراهم شدن مقدمات از طریق مزایده عمومی به فروش خواهند رسید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم نگهداری مطلوب از این خودروها، تصریح کرد: جهت جلوگیری از فرسایش و صیانت از اموال عمومی باید جهت سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف و تحویل خودروهای توقیفی تلاش شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.