حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
شناسه : 33458

علی جمادی  در تشریح اقدامات شوراهای حل اختلاف استان بوشهر جهت ایجاد سازش در پرونده‌ها، اظهارکرد: در ۶ ماه نخست سال‌جاری، ۱۱ هزار و ۷۳۶ فقره پرونده قابل سازش به شوراهای حل اختلاف استان بوشهر وارد و ۳ هزار و ۷۸۳ پرونده باهمت اعضا شورا های حل اختلاف استان با ایجاد صلح و سازش مختومه شده […]

پ
پ

علی جمادی  در تشریح اقدامات شوراهای حل اختلاف استان بوشهر جهت ایجاد سازش در پرونده‌ها، اظهارکرد: در ۶ ماه نخست سال‌جاری، ۱۱ هزار و ۷۳۶ فقره پرونده قابل سازش به شوراهای حل اختلاف استان بوشهر وارد و ۳ هزار و ۷۸۳ پرونده باهمت اعضا شورا های حل اختلاف استان با ایجاد صلح و سازش مختومه شده است.

وی با اشاره به این مطلب که شوراهای حل اختلاف از دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مصادیق فعالیت های بعد از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: با توجه به وظایف ذاتی که شوراهای حل اختلاف دارند در عرصه ایجاد صلح و سازش اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر آمار صلح و سازش در استان را ۳۲ درصد اعلام کرد و گفت: انتظار می رود با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و با توجه به فرهنگ مهرورزی و اخلاق‌مداری مردم، این آمار افزایش یابد.

جمادی تلاش در جهت جلب رضایت خداوند را در هر کاری رمز موفقیت آن دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسئولان شوراهای حل اختلاف در جهت رضای پروردگار فعالیت کنند اتفاقات بسیار بهتری در مجموعه این شوراها رخ خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین با تشکر از تمامی کارکنان شوراهای حل اختلاف استان که در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، برای آنان آرزوی توفیق و سعادت کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.