حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۵۷
شناسه : 33426

موضوع: تقاضای ابطال بخشنامه مورخ 14/2/63 صادره از سازمان او‌قافتاریخ: 31/6/65 ـ شماره دادنامه: 44 ـ کلاسه پرو‌نده: 63/20جریان امر: آقای قدمعلی محمدی و عده‌ای دیگر از اهالی شهرک بعثت به شرح دادخواستی که به دیوان تقدیم نموده, تقاضای ابطال بخشنامه مورخ 14/2/63 صادره از سازمان او‌قاف را از دیوان نموده‌اند. که پس از انجام […]

پ
پ

موضوع: تقاضای ابطال بخشنامه مورخ 14/2/63 صادره از سازمان او‌قاف
تاریخ: 31/6/65 ـ شماره دادنامه: 44 ـ کلاسه پرو‌نده: 63/20
جریان امر: آقای قدمعلی محمدی و عده‌ای دیگر از اهالی شهرک بعثت به شرح دادخواستی که به دیوان تقدیم نموده, تقاضای ابطال بخشنامه مورخ 14/2/63 صادره از سازمان او‌قاف را از دیوان نموده‌اند. که پس از انجام تشریفات قانونی در تاریخ 31/6/ 65هیأ‌ت عمومی دیوان عدالت اداری, به ریاست حجﻩالاسلام حاج‌آقا شیخ محمدعلی فیض ریاست کل دیوان, و با حضور رؤسای شعب امضاﺀکننده ذیل تشکیل گردید. پس از بررسی موضوع و بحث و تبادل نظر و اعلام پایان رسیدگی, به اتفاق آراﺀ به شرح آتی انشاﺀ رأی می‌نماید.
رأی :
باتوجه به اینکه بصراحت ماده 1 دستورالعمل مورد شکایت دریافت پذیره منحصراً ناظر به اراضی بلامعارضی است که ابتداﺀً و با اعطا حق احداث و تملک اعیان بمنظور ایجاد و‌احد مسکونی یا صنعتی به اجاره و‌اگذار می‌شود, لذا دریافت پذیره موصوف به ترتیب فوق, با التفات ماده 10 قانون مدنی و تراضی طرفین, مخالف قانون, نمی‌باشد. و شکایت از این حیث و‌ارد نیست.

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.