حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
شناسه : 33383

موضوع : درخواست ابطال مصوبه هیأ‌ت عامل سازمان منطقه‌ایبهداری به لحاظ مغایرت آن با قانونتاریخ: 22/2/65 ـ شماره دادنامه: 20 ـ کلاسه پرو‌نده: 63/3جریان امر:آقای حسینعلی منصوری راد با تقدیم دادخواست به دیوان عدالت اداری به مصوبه هیأ‌ت عامل سازمان منطقه‌ای بهداری که او را مجاز به همکاری با سازمان خدمات درمانی ندانسته اعتراض و […]

پ
پ

موضوع : درخواست ابطال مصوبه هیأ‌ت عامل سازمان منطقه‌ای
بهداری به لحاظ مغایرت آن با قانون
تاریخ: 22/2/65 ـ شماره دادنامه: 20 ـ کلاسه پرو‌نده: 63/3
جریان امر:آقای حسینعلی منصوری راد با تقدیم دادخواست به دیوان عدالت اداری به مصوبه هیأ‌ت عامل سازمان منطقه‌ای بهداری که او را مجاز به همکاری با سازمان خدمات درمانی ندانسته اعتراض و درخواست ابطال آن را به لحاظ مغایرت با قانون نموده است. با ارسال نسخه ثانی دادخواست و ضمایم برای سازمان منطقه‌ای بهداری استان تهران پاسخ و‌اصله حاکی است که تصمیم این سازمان در جهت حفظ مصالح عمومی بوده و سازمان تعهدی در قبال شاکی و دیگر فارغ‌التحصیلان دانشگاه نداشته و تنظیم قرارداد همکاری با تأ‌مین خدمات درمانی برای هیچیک از دو طرف اجباری نمی‌باشد.
هیأ‌ت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ 22/2/65 به ریاست حجﻩالاسلام حاج شیح محمدعلی فیض ریاست کل دیوان و با شرکت رؤسای شعب تشکیل گردید و پس از استماع توضیحات نماینده سازمان منطقه‌ای بهداری استان تهران و بررسی موضوع بحث و تبادل نظر و اعلام پایان رسیدگی به اتفاق آراﺀ به شرح زیر انشاﺀمی‌نماید.
رأی هیأ‌ت عمومی :
مصوبه 8/10/60 سازمان منطقه‌ای بهداری استان تهران مخالف قانون و یا خارج از حدو‌د اختیارات هیأ‌ت عامل سازمان تشخیص نگردید.

منبع سایت صلح

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.