حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۲
شناسه : 33035

سید محمد مهدی مهاجریان مقدم با اعلام خبر تشدید نظارت بر بازار نوشت افزار، کیف، کفش و پوشاک در استان یزد، اظهارکرد: هر ساله با آغاز سال تحصیلی شاهد افزایش قیمت در برخی اقلام پرمصرف از جمله نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک مورد نیاز دانش آموزان هستیم که به منظور کنترل بازار و […]

پ
پ

سید محمد مهدی مهاجریان مقدم با اعلام خبر تشدید نظارت بر بازار نوشت افزار، کیف، کفش و پوشاک در استان یزد، اظهارکرد: هر ساله با آغاز سال تحصیلی شاهد افزایش قیمت در برخی اقلام پرمصرف از جمله نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک مورد نیاز دانش آموزان هستیم که به منظور کنترل بازار و مقابله با افزایش بی رویه قیمت، گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف در مرکز استان و سایر شهرستانهای تابعه برگزار می شود.

وی همچنین از تخصیص شعب ویژه ای برای رسیدگی به پرونده های تشکیل شده در این طرح خبر داد و افزود: مقرر شد تا پرونده های تشکیل شده در نتیجه این بازرسی ها خارج از نوبت و به طور ویژه رسیدگی شده و مجازات های متخلفان نیز تشدید شود.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از شهروندان خواست تا شکایت‌ها و گزارش‌های خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند تا نسبت به پیگیری موضوع و برخورد با متخلفان اقدام فوری صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.