حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
شناسه : 32698

 عبدالوهاب بخشنده در خصوص جزئیات رفع تصرف بیش از ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام اظهار کرد: آزادسازی این اراضی ملی با صدور دستور قضایی در استان ایلام طی چهار ماه اول سال ١۴٠١ صورت گرفته است. وی ارزش تقریبی این زمین ها را در مجموع نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان طی ۳۸ عملیات […]

پ
پ

 عبدالوهاب بخشنده در خصوص جزئیات رفع تصرف بیش از ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام اظهار کرد: آزادسازی این اراضی ملی با صدور دستور قضایی در استان ایلام طی چهار ماه اول سال ١۴٠١ صورت گرفته است.

وی ارزش تقریبی این زمین ها را در مجموع نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان طی ۳۸ عملیات یگان حفاظت سازمان ملی مسکن عنوان کرد و افزود: رفع تصرف این اراضی به دستور دادستان عمومی و انقلاب ایلام و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی انجام شده است.

دادستان مرکز ایلام در ادامه با هشدار به متصرفان غیرمجاز، خاطر نشان کرد: هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی، برخورد قاطع دستگاه قضایی را به همراه خواهد داشت.

بخشنده همچنین ضمن تأکید بر تداوم این گونه اقدامات برای صیانت از بیت المال و احقاق حقوق مردم، از همکاری مسئولان نهادهایی که در این امر با دستگاه قضایی همکاری خوبی داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.