حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
شناسه : 32535

ذبیح الله خدائیان در بدو ورود به اراک پیرامون اهداف سفرهاى استانى مسئولان سازمان بازرسى اظهارکرد: استان مرکزی از جهات مختلف دارای اهمیت بسیار است و‌ قطب صنعتی کشور به شمار می رود. وى ادامه داد: مسائل و مشکلاتی که مربوط به هر استان از قبل احصا و بررسی شده و در این سفرها از […]

پ
پ

ذبیح الله خدائیان در بدو ورود به اراک پیرامون اهداف سفرهاى استانى مسئولان سازمان بازرسى اظهارکرد: استان مرکزی از جهات مختلف دارای اهمیت بسیار است و‌ قطب صنعتی کشور به شمار می رود.

وى ادامه داد: مسائل و مشکلاتی که مربوط به هر استان از قبل احصا و بررسی شده و در این سفرها از نزدیک با مدیران، خبرگان و مسئولان استان تبادل نظرى به منظور رفع مشکلات خواهیم داشت.

رئیس سازمان بازرسى کل کشور با اشاره به نامگذارى امسال به نام تولید, دانش بنیان و اشتغال آفرین و توجه ویژه سازمان براى حمایت از شرکت هاى دانش بنیان گفت: با توجه به اینکه امسال، سال حمایت از تولید دانش بنیان است سازمان بازرسى بر حسب وظیفه ذاتى خود نظارت بر حسن جریان امور و اجراى صحیح قوانین در دستور کار دارد.

به گفته وى در جریان این سفرها با مسئولان استانی دیدار و مسائل و مشکلات استان پیگیرى خواهد شد.

خدائیان با بیان اینکه در این سفرها از نزدیک از بنگاه هاى اقتصادی و کارخانجات بازدید مى شود؛ اظهار کرد: در پایان سفر مشکلات جمع بندی مى شود و مسائلى که در استان قابل حل باشد بازرسى استان مامور پیگیرى خواهد شد و مسائلى هم که نیاز به پیگیرى در مرکز داشته باشد از سوى سازمان دنبال مى شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.