حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
شناسه : 32223

 حسین رجبی در بازدید از کلانتری شهر اقبالیه، اظهارکرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که موجب آزردگی خاطرمردم شهر اقبالیه شده وقوع جرایم خشن و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط اراذل و اوباش این ناحیه است که ارتکاب این میزان از جرایم خشن به هیچ عنوان زیبنده نیست و قطعاً دادستانی قزوین برای برخورد […]

پ
پ

 حسین رجبی در بازدید از کلانتری شهر اقبالیه، اظهارکرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که موجب آزردگی خاطرمردم شهر اقبالیه شده وقوع جرایم خشن و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط اراذل و اوباش این ناحیه است که ارتکاب این میزان از جرایم خشن به هیچ عنوان زیبنده نیست و قطعاً دادستانی قزوین برای برخورد با اینگونه جرایم برنامه ریزی ویژه خواهد کرد.

وی به مردم شریف اقبالیه اطمینان خاطر داد: که نخواهیم گذاشت اراذل و اوباش و مجرمان خشن این شهر، از چنگال قانون در امان باشند و برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی در انتظار آنها است و یقیناً شمشیر عدالت دست افرادی را که برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت می کنند، قطع خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در ادامه با تکید براینکه تامین امنیت و برخورد قاطع با مجرمان جرایم خشن مطالبه بحق جامعه از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است افزود: عوامل انتظامی باید در برخورد اولیه با اینگونه مجرمان قاطعانه عمل کرده و مماشات نکنند و فضای شهر را برای اقدامات مجرمانه این افراد ناامن کنند و نقش مردم نیز در این راستا بسیار حائز اهمیت است.

رجبی همچنین بیان کرد: مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش نوظهور این منطقه باید مستمراً شناسایی و تحت رصد قرار گیرند، تا از اقدامات احتمالی آنها پیشگیری و در صورت وقوع جرم سریعاً دستگیر شوند و قطعاً دستگاه قضایی استان از اینگونه اقدامات حمایت خواهد کرد.

وی به منظور اثرگذاری اقدامات پیشگیرانه اعلام کرد: یکی از قضات دادسرای قزوین به عنوان نماینده دادستانی برای پیگیری امورات قضایی و برخورد با جرایم و مجرمان خشن اقبالیه تعیین و قطعاً این گونه موضوعات دراین شهر به صورت ویژه پیگیری خواهد شد تا خواب آسوده مجرمان خشن را آشفته شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در پایان تاکید کرد: جهت اثرگذاری بیشتر اقدامات نماینده ویژه دادستانی و ، ۲  شعبه بازپرسی و یک شعبه دادیاری دادسرای قزوین به عنوان شعب ویژه رسیدگی به جرایم خشن تعیین شده و از این پس جرایم مرتبط به صورت تخصصی در شعب مذکور مورد رسیدگی قرار می گیرد.

در این بازدید که با همراهی یعقوب دادگر، معاون دادستان مرکز استان و بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین انجام شد، با وساطت دادستان قزوین ۲ پرونده متشکله در کلانتری اقبالیه منجر به سازش شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.