حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
شناسه : 32096

جاوید پورنگ بیان کرد: در راستای اجرا و اعمال ماموریت‌های ابلاغی در سند تحول قضایی با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان، طرح پایش کامل زندانیان حوزه قضایی شهرستان زابل انجام شد. وی افزود :در این طرح که به صورت شبانه روزی انجام گرفت، مددجویان به صورت چهره به چهره به بیان مشکلات خود پرداخته و درخواست‌های […]

پ
پ

جاوید پورنگ بیان کرد: در راستای اجرا و اعمال ماموریت‌های ابلاغی در سند تحول قضایی با هدف کاهش جمعیت کیفری زندان، طرح پایش کامل زندانیان حوزه قضایی شهرستان زابل انجام شد.

وی افزود :در این طرح که به صورت شبانه روزی انجام گرفت، مددجویان به صورت چهره به چهره به بیان مشکلات خود پرداخته و درخواست‌های خود را ارائه کرده اند و تمامی نهادهای ارفاقی قانون مجازات اسلامی برای مدت یک سال آینده در خصوص مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پایان یک هزار و ۷۰ نفر مورد پایش قرار گرفتند که از این تعداد با درخواست آزادی مشروط ۱۲۵ نفر، تعلیق ادامه مجازات ۲۲ نفر، پابند الکترونیک ۲۲۶ نفر، عفو۱۳ نفر، تجمیع پرونده ۶۱ نفر، مرخصی ۸۱ نفر، زندانی بندباز ۱۷ نفر، زندان نیمه باز ۳۰ نفر و مرخصی ختم محکومیت ۲۱ نفر موافقت شد.

وی ادامه داد: راهبرد این مرجع و سند تحول و تعالی قوه قضاییه اصلاح مجرمان و بازگشت عزتمندانه در راستای حفظ کرامت انسانی به جامعه است و افرادی که نظم و امنیت عمومی شهروندان را خدشه دار می کنند به هیچ وجه مورد ارفاق قرار نمی گیرند و با آنها برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد پذیرفت.

دادستان زابل ضمن تشکر از پرسنل اداره زندان و کارکنان حوزه قضایی زابل افزود: علاوه بر طرح پایش کامل زندانیان، در هر هفته طی دو یا چند مرحله جلسه شورای طبقه بندی زندانیان تشکیل می شود و به بررسی مشکلات و معضلات زندانیان می پردازیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.