حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
شناسه : 31914

کرسی مناظره علمی «مورد پژوهی دستور معاون دادستان مشهد مبنی بر جلوگیری از ورود بانوان فاقد حجاب شرعی به مترو» با حضور قضات، وکلا و پژوهشگران حقوق در پژوهشکده حقوق و قانون ایران برگزار شد.این کرسی مناظره با مجوز هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار و […]

پ
پ

کرسی مناظره علمی «مورد پژوهی دستور معاون دادستان مشهد مبنی بر جلوگیری از ورود بانوان فاقد حجاب شرعی به مترو» با حضور قضات، وکلا و پژوهشگران حقوق در پژوهشکده حقوق و قانون ایران برگزار شد.
این کرسی مناظره با مجوز هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار و ارائه کنندگان، ادله خود را برای نظریه خودشان ارائه داده و این ادله توسط ناقدین مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. سپس حاضرین در جلسه نیز سوالات خود را پرسیده و پاسخ آن ها را دریافت کردند.
بنابر دستور مقامات قضایی، انتشار عمومی و خبری این مناظره به ارائه گزارش تحقیقی، تفصیلی و تحلیلی موکول شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.