حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
شناسه : 31201

علی شعبانی در  در تشریح اقدامات شوراهای حل اختلاف استان قزوین در جهت ایجاد سازش در پرونده‌ها، گفت: در ۴ ماهه نخست سال‌ جاری بیش از ۲۹ هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد شده است که با تلاش همکاران بیش از ۲۷ هزار فقره پرونده با صدور حکم قضایی و مصالحه مختومه شد. […]

پ
پ

علی شعبانی در  در تشریح اقدامات شوراهای حل اختلاف استان قزوین در جهت ایجاد سازش در پرونده‌ها، گفت: در ۴ ماهه نخست سال‌ جاری بیش از ۲۹ هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد شده است که با تلاش همکاران بیش از ۲۷ هزار فقره پرونده با صدور حکم قضایی و مصالحه مختومه شد.

وی با بیان اینکه فلسفه تشکیل شوراهای حل اختلاف ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات‌البین بین اصحاب دعوا است، افزود: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون از کل پرونده های دارای قابلیت سازش، بیش از ۱۰ هزار پرونده منجر به مصالحه شده که بر این اساس مصالحه ۵۳ درصدی پرونده‎ها در شورای حل اختلاف اتفاق افتاده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد صلح و سازش یکی از اهداف و اولویت های مهم شوراهای حل اختلاف است که آثار و برکات بسیار موثری در جامعه دارد و یقیناً با تحقق صلح و سازش و مصالحه، امنیت روانی افراد و جامعه افزایش می یابد و بسیاری از کینه توزی‎ها میان افراد از بین می‎رود، افزود: امیدواریم با تلاش همکاران درصد مصالحه پرونده های شورای حل اختلاف استان تا پایان سال جاری افزایش قابل توجهی پیدا کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.