حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
شناسه : 30830

رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همراه با مدیرکل تامین اجتماعی و نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی استان از ۲ واحد تولیدی در «شهرک صنعتی لیا» بازدید کردند.  علی شعبانی در حاشیه این بازدید، اظهارکرد: در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های قوه قضاییه، بازدید میدانی از […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همراه با مدیرکل تامین اجتماعی و نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی استان از ۲ واحد تولیدی در «شهرک صنعتی لیا» بازدید کردند.

 علی شعبانی در حاشیه این بازدید، اظهارکرد: در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های قوه قضاییه، بازدید میدانی از حوزه صنعت و تولید در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد، زیرا شاید بسیاری از مسایل و مشکلات این حوزه در مکاتبات اداری ملموس نباشد و قطعاً با مشاهده واقعیت ها می توان تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه دستگاه‌های استان هم‌افزایی و همراهی خوبی در جهت حل مشکلات حوزه صنعت دارند و مساعدت های لازم صورت می گیرد، افزود: درعین حال باید مطالبات و خواسته های برخی دستگاه ها نیز تامین شود، زیرا در غیر این صورت بیت المال مورد تضییع قرار می گیرد و آنها نیز باید پاسخگو باشند، اما این اخذ مطالبات نباید به تعطیلی واحد تولیدی منجر شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: دستگاه قضایی در حوزه اقتصاد مقاومتی و در راستای تسهیل و رفع موانع تولید مطالبه‌گر است و به سراغ دستگاه های اجرایی خواهیم رفت، تا مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی در اسرع وقت پیگیری و مرتفع شود.

حسین رجبی در ادامه با تاکید بر اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن حضور دارند و ما وظیفه داریم تمام قد از آنها حمایت کنیم اضافه کرد: باید امنیت اقتصادی آنها تامین شود و بدون شک هرچقدر حوزه اقتصاد و اشتغال تقویت شود، مستقیماً در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی موثر است.

در این بازدید مدیران این ۲ واحد صنعتی مسایل و مشکلات خود را در حوزه «مطالبات سازمان تامین اجتماعی، معوقات تسهیلات بانکی، مطالبات دستگاه های خدمات رسان و…» مطرح و مسئولان قضایی استان نیز قول پیگیری دادند و مقرر شد، مسایل و مشکلات مطروحه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.