حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
شناسه : 30757

سید محمد موسویان  بیان کرد: با تلاش قضات، اعضا و کارکنان اجرای احکام شوراهای حل اختلاف حوزه های قضایی استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ تعداد  2هزار و ۸۳۷ زندانی از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند. رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان تصریح کرد: با وساطت شوراهای حل اختلاف و کمک خیران استان […]

پ
پ

سید محمد موسویان  بیان کرد: با تلاش قضات، اعضا و کارکنان اجرای احکام شوراهای حل اختلاف حوزه های قضایی استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ تعداد  2هزار و ۸۳۷ زندانی از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان تصریح کرد: با وساطت شوراهای حل اختلاف و کمک خیران استان اصفهان که همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و دیه پیش قدم بوده اند، هر ساله و در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعداد زیادی از این زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده هایشان را فراهم می‌سازند.

وی تعداد زندانیان آزاد شده در شعب ویژه زندان را تعداد یک هزار و ۳۶ فقره و تعداد زندانیان آزاد شده در شعب شورای حل اختلاف را یک هزار و ۸۰۱ زندانی اعلام کرد که در مجموع تعداد ۲ هزار و۸۳۷ نفر از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

موسویان در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با تلاش مجدانه پرسنل خدوم و پرتلاش شوراهای حل اختلاف در استان اصفهان شاهد آزادی هر چه بیشتر زندانیان از زندان‌ها باشیم تا ضمن بازگرداندن آنها به جامعه، خانواده‌های آنان نیز از مشکلات و عواقب آن نیز رهایی یابند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.