حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
شناسه : 30733

مهدی جوهری در دیدار با منصور مختاری؛ معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان زنجان از اداره آموزش دادگستری استان زنجان بازدید کرد. مختاری در این دیدار با تشریح وضعیت آموزش دادگستری استان زنجان به مشکلات و موانع موجود در امر آموزش اشاره داشته و پیشنهاداتی نیز در راستای رفع این‌ مشکلات و ارتقا […]

پ
پ

مهدی جوهری در دیدار با منصور مختاری؛ معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان زنجان از اداره آموزش دادگستری استان زنجان بازدید کرد.

مختاری در این دیدار با تشریح وضعیت آموزش دادگستری استان زنجان به مشکلات و موانع موجود در امر آموزش اشاره داشته و پیشنهاداتی نیز در راستای رفع این‌ مشکلات و ارتقا وضعیت کمی و کیفی امر آموزش کارکنان قضایی و اداری ارائه کرد.

در ادامه، جوهری با تشکیل جلسه ای با کادر اداره آموزش دادگستری استان و تکمیل چک لیست های بازرسی از این اداره و استماع نقطه نظرات کارکنان این مجموعه، مطالبی در خصوص نقش کلیدی آموزش در دستگاه قضا و تلاش بر توسعه کمی و کیفی آموزش و همچنین ارتقا سطح تشکیلات آموزش بیان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.