حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
شناسه : 29908

حیدر آسیابی در دیدار جمعی از ریش سفیدان سیستانی و بلوچ، از میانگین بالای سازش پرونده‌ها در مراجع قضایی استان به مدد بهره گیری از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان اقوام خبر داد. رئیس کل دادگستری گلستان، تنوع قومیتی در استان را یک فرصت خواند و گفت: در دستگاه قضایی استان از این فرصت در […]

پ
پ

حیدر آسیابی در دیدار جمعی از ریش سفیدان سیستانی و بلوچ، از میانگین بالای سازش پرونده‌ها در مراجع قضایی استان به مدد بهره گیری از ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان اقوام خبر داد.

رئیس کل دادگستری گلستان، تنوع قومیتی در استان را یک فرصت خواند و گفت: در دستگاه قضایی استان از این فرصت در قالب هیئت‌های سازشی و صلح یاران برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات بهره می‌بریم.

آسیابی افزود: ریش سفیدان، بزرگان اقوام و مذاهب ساکن استان همواره در سوق دادن پرونده‌ها به سمت صلح و سازش اثرگذار بوده اند و این که میانگین سازش پروندها در استان بالاتر از میانگین کشوری است نتیجه همین همراهی و مشارکت است .

وی ادامه داد: میانگین سازش پرونده ها در کشور ۳۹ درصد است، در حالی که در استان گلستان امسال ۴۴ درصد پرونده های ورودی به شعب شورای حل اختلاف با آشتی و گذشت طرفین مختومه می شود .

آسیابی افزود: در قالب این طرح مسئولان قضایی با حضور در مساجد محله ها مشکلات و اسیب ها و خدمات شهری در حوزه حقوق عامه را شناسایی و از دستگاه های خدمات رسان و شهرداری اجرای آن را مطالبه می کنند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.