حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
شناسه : 29445

در راستای دستورات دادستان تهران و به منظور نظارت بر کیفیت و نحوه عرضه مواد غذایی، سرپرست دادسرای جرایم پزشکی تهران به طور سرزده از برخی از واحدهای عرضه مواد غذایی در منطقه کن، بازدید کرد. المیرا نقی زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ ویژه جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی در تشریح نتایج […]

پ
پ

در راستای دستورات دادستان تهران و به منظور نظارت بر کیفیت و نحوه عرضه مواد غذایی، سرپرست دادسرای جرایم پزشکی تهران به طور سرزده از برخی از واحدهای عرضه مواد غذایی در منطقه کن، بازدید کرد.

المیرا نقی زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ ویژه جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی در تشریح نتایج این بازدید، اظهار کرد: در بازرسی از واحدهای قنادی، نانوایی، رستوران و سوپرمارکت در منطقه کن، آبمیوه، خمیر نان و کیک‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته و همچنین رنگ‌های خوراکی غیربهداشتی و غیر مجاز، کشف و امحا شد.معاون دادستان تهران تصریح کرد: در این بازدید تبلیغات فراورده‌های دخانی جمع‌آوری و واحدهای غیرمجاز، غیربهداشتی و فاقد پروانه کسب نیز پلمب شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.