حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
شناسه : 29461

غلامعباس ترکی از مجتمع معدنی انگوران زنجان بازدید و در جریان مشکلات مدیران و کارگران این مجتمع قرار گرفت. وی در ادامه بازدیدهای میدانی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با هدف آشنایی با ظرفیت‌های موجود و صیانت از حقوق عامه، از مجتمع معدنی انگوران زنجان بازدید کرد.  ترکی در این بازدید با حضور در […]

پ
پ

غلامعباس ترکی از مجتمع معدنی انگوران زنجان بازدید و در جریان مشکلات مدیران و کارگران این مجتمع قرار گرفت.

وی در ادامه بازدیدهای میدانی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با هدف آشنایی با ظرفیت‌های موجود و صیانت از حقوق عامه، از مجتمع معدنی انگوران زنجان بازدید کرد. 

ترکی در این بازدید با حضور در جمع مدیران و کارگران مجتمع، ضمن استماع مشکلات و موانع پیش رو، حمایت از صنایع معدنی و معدن کاران را جزو برنامه‌های دادستانی کل عنوان کرد.

 وی گفت: معادن یکی از مهمترین سرمایه‌های اقتصادی کشور در جهت چرخش اقتصاد کشور هستند که ما در دادستانی کل وظیفه داریم به منظور صیانت از حقوق عامه، نظارت بر فعالیت‌ها و کمک به تولید، مسائل فعالان این حوزه را شنیده و متناسب با آن اقدامات حمایتی خود را انجام دهیم.

در این‌ بازدید که معاون وزیر صمت نیز حضور داشت جلسه شورای عالی معاون تشکیل و مسائل و مشکلات این معدن کاران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.