حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
شناسه : 29469

حمید عسکری پور بیان کرد: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه در دوره تعالی و تحول، برگزاری دیدارهای مردمی توسط مسئولان قضایی و دریافت مشکلات حقوقی و قضایی و در نهایت رسیدگی به آن‌ها است. وی افزود: دادستانی شهرستان شهریار در کنار بررسی موضوعات و موارد مختل در این شهرستان، به صورت هفتگی دیدارهای […]

پ
پ

حمید عسکری پور بیان کرد: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه در دوره تعالی و تحول، برگزاری دیدارهای مردمی توسط مسئولان قضایی و دریافت مشکلات حقوقی و قضایی و در نهایت رسیدگی به آن‌ها است.

وی افزود: دادستانی شهرستان شهریار در کنار بررسی موضوعات و موارد مختل در این شهرستان، به صورت هفتگی دیدارهای مردمی خود را برگزار می‌کند و در این دیدارها با دعوت از شهروندان پس از دریافت و سمع مشکلاتشان، دستورات حقوقی و قضایی لازم را برای رفع دغدغه‌های قضایی آن‌ها صادر می‌کند.

دادستان شهریار تصریح کرد: در ملاقات مردمی این هفته به مشکلات ۷۹ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را برای حل مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها صادر شد.

وی افزود: اغلب درخواست مراجعه کنندگان به دادستانی شهریار اعطای مرخصی به زندانیان، پیشنهاد استفاده از نهادهای ارفاقی همانند آزادی مشروط، استفاده از پابند الکترونیک و تعلیق اجرای بخشی از مجازات و ارسال پرونده به مراجع صالحه، پیگیری تقاضاهای شهروندان از حیث صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی، ارجاع اشخاص آسیب پذیر اجتماعی به مراکز ترک اعتیاد و بهزیستی، دستور تسریع در رسیدگی نسبت به پرونده‌های مسن بود.

به گفته عسکری پور؛ این جلسه حدود پنج ساعت به طول انجامید که پس از طرح مشکلات توسط مراجعه کنندگان به دغدغه‌هایشان رسیدگی و دستورات لازم برای حل و فصل و تسریع در بررسی‌ پرونده‌هایشان صادر شد.

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “دادستان شهریار در دیدار هفتگی با مردم به مشکلات حقوقی و قضایی ۷۹ نفر رسیدگی کرد”
  1. با سلام خدمت شما بزرگواران بنده از شهروندان و یکی از باغ داران خیابان تعاون در شهریارهستم در تاریخ اول خرداد ماه به دستور دادستان ماشین بنده رو به علت آلودگی صوتی اداره امنیت توقیف کرده و در قبال ورودبه کوچه باغ خودم از من سند ملک خواستند آیا این درسته که ماشین بنده رو توقیف کرده اید و حتی تاریخ ترخیص اون رو هم اعلام نمیکنید آیا این طبق قوانین ما باید به کی بگیم حتی منشی ایشان اجازه ملاقات با دادستان رو به ما ندادند

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.