حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۶
شناسه : 29287

غلامعلی دهشیری در رابطه با اقدامات دادگستری استان یزد در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌ها و اموال موجود در سازمان اموال تملیکی استان یزد، با اشاره به صدور دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور، اظهارکرد: در همین راستا در ۲ ماهه ابتدایی […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری در رابطه با اقدامات دادگستری استان یزد در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌ها و اموال موجود در سازمان اموال تملیکی استان یزد، با اشاره به صدور دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور، اظهارکرد: در همین راستا در ۲ ماهه ابتدایی سال‌جاری تمامی ۶۴۰ فقره پرونده ورودی به دادگستری استان یزد تعیین تکلیف شد.

وی افزود: علاوه بر تعیین تکلیف تمامی پرونده‌های ورودی سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۹۹ فقره پرونده معوقه سال‌های گذشته نیز با هماهنگی دستگاه قضایی و سازمان اموال تملیکی استان یزد تعیین تکلیف شد.

دهشیری با بیان اینکه با همکاری دستگاه های متولی برگزاری مزایده نیز در دستور کار دستگاه قضایی استان یزد قرار گرفت اضافه کرد: در نتیجه این اقدامات میزان فروش اموال تملیکی استان یزد در ۲ ماهه اول سال‌جاری بیش از ۳۴ میلیارد ریال و ارزش اموال تعیین تکلیف شده در اثر «اعاده، واگذاری، و انهدام» مبلغی بیش از ۳۸ میلیارد ریال بوده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف و تسهیل فرآیند ترخیص و خروج کالا‌های رسوبی و تجمیع شده در انبارها تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۸۳۹ فقره پرونده اموال سازمان تملیکی استان یزد با ارزشی بیش از ۷۲ میلیارد ریال تعیین تکلیف شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.