حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
شناسه : 29184

 حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از زندان بم برضرورت کاهش جمعیت کیفری زندان ها با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضاییه از جمله پابند الکترونیکی تاکید کرد و گفت: زندان ها باید ضمن تحقق رسالت اصلی خود در حوزه اصلاح و تربیت مددجویان به نحوی مورد استفاده قرار گیرند که تنها […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از زندان بم برضرورت کاهش جمعیت کیفری زندان ها با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضاییه از جمله پابند الکترونیکی تاکید کرد و گفت: زندان ها باید ضمن تحقق رسالت اصلی خود در حوزه اصلاح و تربیت مددجویان به نحوی مورد استفاده قرار گیرند که تنها افرادی که آزادی و حضور آنها در جامعه آسایش عمومی را به مخاطره می اندازد، در این مکان نگهداری شوند.

وی استفاده به جا از مجازات حبس را زمینه ساز ارتقای اثرگذاری آن دانست و اظهارکرد: قوه قضاییه در سند تحول و تعالی قضایی به موضوع پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای اثرگذاری مجازات حبس تاکید ویژه ای داشته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در سالروز ولادت امام رضا (ع) به سه نفر از مددجویان گروه سرود امام رضا(ع) زندان بم که تاکنون به مشهد سفر نکرده اند، سفر مشهد مقدس هدیه کرد.

بازدید از زندان بم با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، امام جمعه بم، رئیس حوزه قضایی و دادستان بم و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی انجام شد و رئیس کل دادگستری استان در جریان این بازدید با مددجویان به صورت چهره به چهره گفت و گو و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.