حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
شناسه : 29006

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی در حاشیه بازدید از زندان این شهرستان و شنیدن مشکلات مددجویان، اظهارکرد: تمام تلاش مجموعه قضایی شهرستان بر این است که در راستای کاهش جمعیت کیفری که از سیاست های اصلی قوه قضاییه است از مجازات های جایگزین حبس استفاده شود، هرچند این موضوع قبلا ً نیز با جدیت […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی در حاشیه بازدید از زندان این شهرستان و شنیدن مشکلات مددجویان، اظهارکرد: تمام تلاش مجموعه قضایی شهرستان بر این است که در راستای کاهش جمعیت کیفری که از سیاست های اصلی قوه قضاییه است از مجازات های جایگزین حبس استفاده شود، هرچند این موضوع قبلا ً نیز با جدیت پیگیری شده است و نتیجه بارز آن کم شدن تعداد زندانیان است.

وی تاکید کرد: باید با توجه به موقعیت شهرستان سیرجان از شیوه های جدید اصلاح و تربیت خصوصا در بحث حرفه آموزی و ایجاد شغل پایدار برای زندانیان بعد از آزادی استفاده شود.

رئیس حوزه قضایی شهرستان سیرجان افزود: شهرستان سیرجان در حوزه حمایت از خانواده زندانیان از الگوهای بسیار موفق در سطح کشور است که با ایجاد درآمدهای پایدار و حمایت از خانواده های زندانیان و مرتفع کردن مشکلات آنان در کشور نمونه است.

حجت الاسلام محمدی در پایان ضمن تقدیر از رئیس و پرسنل زندان گفت: زندان سیرجان از زندانهای استاندارد و نمونه کشور است که فضای بسیار خوبی برای اصلاح و تربیت مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه فراهم کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.