حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
شناسه : 28730

ملاقات مردمی این هفته دادستانی تهران با حضور علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه تعدادی از معاونان ستادی خود برگزار و به دغدغه و مشکلات  اصحاب پرونده و خانواده زندانیان رسیدگی شد. صالحی برای رسیدگی به مطالبات و مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان دستورات و ارشادات لازم را صادر کرد. برنامه […]

پ
پ

ملاقات مردمی این هفته دادستانی تهران با حضور علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه تعدادی از معاونان ستادی خود برگزار و به دغدغه و مشکلات  اصحاب پرونده و خانواده زندانیان رسیدگی شد.

صالحی برای رسیدگی به مطالبات و مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان دستورات و ارشادات لازم را صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه و برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر تکریم مراجعان و کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم، صبح روزهای چهارشنبه هر هفته با حضور دادستان تهران و معاونان وی در ساختمان مرکزی دادستانی تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌‍شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به حوزه معاونت اول دادستانی در همان ساختمان و اخذ نوبت قبلی در این برنامه حضور یابند.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و دریافت بازخورد مردمی از نحوه رسیدگی به پرونده‌ها برگزار می‌‍شود .

گفتنی است که دادستان تهران روز گذشته هم در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، با جمعی از مالباختگان پرونده‌های کثیرالشاکی دیدار کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.