حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۳
شناسه : 28232

سید محمد موسویان، با اشاره به صلح و سازش ۷۰۰ میلیون تومانی در شورای حل اختلاف اصفهان، بیان کرد: جایگاه نهاد خانواده در آموزه‌های دین اسلام از ارزش والایی برخوردار بوده و این بنیان مقدس باید حفظ، پاسداری و پاسبانی شود. رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه توسعه حل اختلاف […]

پ
پ

سید محمد موسویان، با اشاره به صلح و سازش ۷۰۰ میلیون تومانی در شورای حل اختلاف اصفهان، بیان کرد: جایگاه نهاد خانواده در آموزه‌های دین اسلام از ارزش والایی برخوردار بوده و این بنیان مقدس باید حفظ، پاسداری و پاسبانی شود.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه توسعه حل اختلاف به عنوان یکی از سیاست‌های قوه قضاییه است، شوراهای حل اختلاف می‌تواند کمک شایانی به حل و فصل دعاوی خانوادگی و اختلافات زوجین ایفا کنند.

موسویان اظهار کرد: استفاده از نیروهای توانمند و شایسته در شعب خانواده و اهتمام و تلاش مضاعف این عزیزان باعث شد، شعبه ۲ شورای حل اختلاف اصفهان موفق شود پرونده مطالبه مهریه به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان را که طبق ماه ۸ قانون به این شعبه ارجاع شده بود را با صلح و سازش مختومه کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.