حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
شناسه : 28032

بهروز عباسی ، اظهارکرد: یک باند تولید داروهای تقلبی که اقدام به تولید داروهای دست‌ساز چاقی و لاغری و با عناوین مختلف می‌کردند، شناسایی وعوامل آن بازداشت شدند. دادستان استان زنجان در تشریح جزئیات فرآیند تهیه داروهای تقلبی افزود: این باند پس از تهیه خارج از چرخه قانونی برخی داروها از داروخانه ها، آنها را آسیاب […]

پ
پ

بهروز عباسی ، اظهارکرد: یک باند تولید داروهای تقلبی که اقدام به تولید داروهای دست‌ساز چاقی و لاغری و با عناوین مختلف می‌کردند، شناسایی وعوامل آن بازداشت شدند.

دادستان استان زنجان در تشریح جزئیات فرآیند تهیه داروهای تقلبی افزود: این باند پس از تهیه خارج از چرخه قانونی برخی داروها از داروخانه ها، آنها را آسیاب کرده و پس از ترکیب به‌عنوان ماده اولیه قرص‌های دست‌ساز چاق کننده استفاده می‌کردند واین داروهای دست ساز به صورت کپسول و داخل قوطی‌های قرص به‌عنوان داروی شرکتی به مشتریان و مصرف کنندگان فروخته می‌شد.

وی اظهار کرد: در این راستا سه نفر دستگیر و پس از بررسی مستندات و مدارک با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

عباسی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و در میان بودن حفظ سلامتی مردم، برای جمع آوری داروهای توزیع شده در بازار سریعا دستور قضایی صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.