حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
شناسه : 28023

یحیی جعفری امروز بعدازظهر از نمایشگاه کتاب به ویژه غرفه های انتشارات پژوهشگاه قوه قضاییه و دادگستری استان مستقر در مصلی تهران بازدید و از نزدیک با بعضی از ناشران حقوقی و قضایی دیدار کرد. رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات هیئت نشریه و علمی انتشارات […]

پ
پ

یحیی جعفری امروز بعدازظهر از نمایشگاه کتاب به ویژه غرفه های انتشارات پژوهشگاه قوه قضاییه و دادگستری استان مستقر در مصلی تهران بازدید و از نزدیک با بعضی از ناشران حقوقی و قضایی دیدار کرد.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات هیئت نشریه و علمی انتشارات پژوهشگاه قوه قضاییه و دادگستری استان ابراز امیدواری کرد تا با حمایت دستگاه قضایی،دسترسی کارکنان قضایی به کتب حقوقی و علمی تقویت و تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه خواندن کتاب موجب پرورش روح می شود، عنوان کرد: گرانی چاپ کتاب امر کتابخوانی را به چالش خواهد کشید و مضرات آن غیر قابل جبران خواهد بود که حمایت همه جانبه دولت را می طلبد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.