حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۰
شناسه : 27900

 مدیر زندان رجایی شهر ضمن قدردانی از زحمات واحد مددکاری این زندان گفت: مددکاران زندان پس از مدتها پیگیری و تلاش توانستند با اخذ رضایت از اولیاء دم زمینه آزادی محکومان به قصاص نفس را فراهم کنند. عزیزی گفت: خانواده‌های مددجویان مراتب قدردانی خود را بابت زحمات بی وقفه و مساعدت مستمر واحد مددکاری از […]

پ
پ

 مدیر زندان رجایی شهر ضمن قدردانی از زحمات واحد مددکاری این زندان گفت: مددکاران زندان پس از مدتها پیگیری و تلاش توانستند با اخذ رضایت از اولیاء دم زمینه آزادی محکومان به قصاص نفس را فراهم کنند.

عزیزی گفت: خانواده‌های مددجویان مراتب قدردانی خود را بابت زحمات بی وقفه و مساعدت مستمر واحد مددکاری از طریق مراجعه مکرر به منزل اولیاء دم، برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش ، استمداد از نیکوکاران و خیرین اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: مددکاران با بهره گیری از توان علمی و تجربیات خود به عنوان پل ارتباطی بین مددجویان و شکات می توانند از بروز آسیب های مختلف پیشگیری کنند.

مدیر زندان رجایی شهر تصریح کرد: شغل مددکاری زندان به دلیل ارتباط مستقیم با مددجو و خانواده وی درک مسائل، مشکلات و دغدغه های فکری، روحی،اقتصادی، خانوادگی آنان و پیگیری مستمر جهت رفع موانع موجود از مشاغل سخت محسوب می شود.

گفتنی است؛ با مجاهدت‌های بی وقفه واحد مددکاری از ابتدای سال تاکنون فرصت مجدد زندگی برای ۷ نفر از مددجویان محکوم به قصاص زندان رجایی شهر با اخذ رضایت اولیاء دم ایجاد شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.