حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
شناسه : 27854

 در راستای سیاست و برنامه‌های تحولی ستاد محاکم و همچنین اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان، طبق برنامه ریزی و برنامه از پیش اعلام شده هیئت قضایی محاکم تهران به سرپرستی عادل ترازوی‌زر معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در امور حقوقی از زندان تهران بزرگ بازدید کردند. عادل ترازوی‌زر در بازدید […]

پ
پ

 در راستای سیاست و برنامه‌های تحولی ستاد محاکم و همچنین اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان، طبق برنامه ریزی و برنامه از پیش اعلام شده هیئت قضایی محاکم تهران به سرپرستی عادل ترازوی‌زر معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در امور حقوقی از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

عادل ترازوی‌زر در بازدید از زندان تهران بزرگ ضمن تشکر از مدیران ، مسئولان و پرسنل این زندان اظهارکرد: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر توجه کافی به امور زندانیان ،برنامه زمانبندی ماهانه بازدید از زندان‌های تهران که پس از تنظیم به تائید و تصویب رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران رسیده به تمامی مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران و زندان‌های مذکور ابلاغ شده است.

معاون امور حقوقی محاکم تهران در ادامه بیان‌کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در هر ماه حداقل سه نوبت بازدید از زندان های مورد نظر توسط سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران و قضات مربوطه صورت می‌پذیرد .

عادل ترازوی زر در پایان گفت: از جمله اهداف این بازدیدهای برنامه ریزی شده می‌توان به بازدید حضوری از زندان‌ها، مراقبت بر نحوه نگهداری زندانیان، استماع اظهارات و مشکلات زندانیان و صدور دستورات مقتضی جهت حل مشکلات آنان از سوی همکاران قضایی اشاره کرد.

در این ملاقات و بازدید سه ساعته که معصومی سرپرست مجتمع قضایی قدس و جمعی ازقضات مجتمع‌های قضایی قدس و کارکنان دولت و شهید مفتح حضور داشتند، طبق برنامه ریزی با استقرار در محل تعیین شده و پذیرش زندانیان مرتبط با ستاد محاکم و این سه مجتمع، موضوعات و مشکلات حداقل ۲۵۰ نفر از زندانیان مرتبط استماع و ضمن بررسی مشکلات ، دستورات و ارشادات لازم را به مراجع ذیربط صادر کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.