حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۰
شناسه : 27729

ابوالفضل محبی  در رابطه با اقدامات ستاد ملی صبر به جهت حمایت از خانواده‌های مددجویان زندانی ، گفت: ستاد ملی صبر در خصوص حمایت از خانواده‌های مددجویان زندانی سعی کرده است تا نقش رابط را داشته باشد و با اشتغال زندانیان پس از آزادی به خانواده ها‌ی آنان کمک کند. وی افزود: یعنی برای حمایت […]

پ
پ

ابوالفضل محبی  در رابطه با اقدامات ستاد ملی صبر به جهت حمایت از خانواده‌های مددجویان زندانی ، گفت: ستاد ملی صبر در خصوص حمایت از خانواده‌های مددجویان زندانی سعی کرده است تا نقش رابط را داشته باشد و با اشتغال زندانیان پس از آزادی به خانواده ها‌ی آنان کمک کند.


وی افزود: یعنی برای حمایت از خانواده‌های محکومان به دنبال ایجاد اشتغال زندانیان پس از آزادی هستیم که قطعا با توجه به بررسی‌هایی انجام شده در سال ۱۴۰۰ به جهت اشتغال پس از آزادی در سال جاری به نتایج خوبی دراین زمینه خواهیم رسید.


دبیر ستاد ملی صبر عنوان کرد: در سال جاری برای اشتغال زندانیان پس از آزادی با مراکزی که می‌توانند آن‌ها را به کار گیرند رایزنی می‌کنیم تا در صورت امکان این افراد را به جهت اشتغال به آن‌ها معرفی کنیم.


محبی با بیان اینکه برخی از زندانیان در حوزه‌های فناوری نوین تخصص دارند، گفت: در تلاش هستیم تا با مراکز مرتبط با تخصص زندانیان در هر زمینه ای با کمک آستان قدس رضوی قرارداد منعقد کنیم و امیدواریم تا پایان فصل جاری مشخص شود که چه شرکت‌ها و یا مراکزی آمادگی ایجاد اشتغال برای زندانیان پس از آزادی را دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.