حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
شناسه : 27707

حیدر آسیابی از معدوم شدن کالاهای قاچاق و تقلبی موجود در انبار سازمان اموال تملیکی و گمرک استان با پیگیری های قضایی خبر داد و افزود: قرص های غیرمجاز و بدون بسته بندی مانند ترامادول، آلپرازولام ، متادون، لوازم آرایشی، سیگار و تنباکو از جمله کالاهایی هستند که معدوم شدند . وی افزود: کارشناسان ارزش […]

پ
پ

حیدر آسیابی از معدوم شدن کالاهای قاچاق و تقلبی موجود در انبار سازمان اموال تملیکی و گمرک استان با پیگیری های قضایی خبر داد و افزود: قرص های غیرمجاز و بدون بسته بندی مانند ترامادول، آلپرازولام ، متادون، لوازم آرایشی، سیگار و تنباکو از جمله کالاهایی هستند که معدوم شدند .

وی افزود: کارشناسان ارزش این کالاها را بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اند .

رئیس گل دادگستری استان گلستان ادامه داد: این کالاها در گمرک اینچه برون و انبار سازمان اموال تملیکی استان توقیف شده بود که برای جلوگیری از ورود غیرقانونی این کالاها به بازار استان با نظارت دادستانی معدوم شد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.