حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
شناسه : 27692

در ادامه بازدیدهای دوره‌ای مدیران قضایی دادگستری کل استان البرز از ندامتگاه های استان، با حضور حسین فاضلی هریکندی از ندامتگاه شهید کچویی فردیس بازدید و به صورت مستقیم با تعدادی از زندانیان این ندامتگاه ملاقات شد. در این بازدید علاوه بر رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، دادستان فردیس و ۱۲ نفر از […]

پ
پ

در ادامه بازدیدهای دوره‌ای مدیران قضایی دادگستری کل استان البرز از ندامتگاه های استان، با حضور حسین فاضلی هریکندی از ندامتگاه شهید کچویی فردیس بازدید و به صورت مستقیم با تعدادی از زندانیان این ندامتگاه ملاقات شد. در این بازدید علاوه بر رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، دادستان فردیس و ۱۲ نفر از مدیران قضایی و قضات نیز حضور داشتند.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه بازدید این دوره اختصاص به مددجویانی داشت که در کارگاه‌های داخل زندان مشغول به کار هستند، گفت: در این بازدید با حدود ۳۰۰ نفر از مددجویان شاغل در کارگاه های داخل زندان ملاقات و زندانیان در دیدار چهره به چهره، مشکلات خود را مطرح کرده و دستور یا ارشاد قضایی لازم هم صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید مجموعا ۹۲ نفز از امکان آزادی و مرخصی برخوردار شدند افزود: در نتیجه این بازدید به ۴۶ نفر مرخصی اعطا شد؛ همچنین ۲۱ نفر از مرخصی پایان حبس برخوردار و برای ۲۵ نفر نیز دستور بررسی جهت امکان برخورداری از آزادی مشروط صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.