حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
شناسه : 27687

ناصر عتباتی بیان کرد: در آخرین روزها از ماه پر فیض و برکت رمضان و در آستانه عید سعید فطر اتفاق مبارکی با اخذ رضایت در یک فقره پرونده قصاص در شهرستان سلماس به وقوع پیوست و اولیای دم با پیوستن به پویش (( به حرمت علی می بخشم )) رضایت خود را اعلام کردند. […]

پ
پ

ناصر عتباتی بیان کرد: در آخرین روزها از ماه پر فیض و برکت رمضان و در آستانه عید سعید فطر اتفاق مبارکی با اخذ رضایت در یک فقره پرونده قصاص در شهرستان سلماس به وقوع پیوست و اولیای دم با پیوستن به پویش (( به حرمت علی می بخشم )) رضایت خود را اعلام کردند.

عتباتی ادامه داد: در پی وقوع یک فقره قتل عمدی در سال ۱۳۹۷ پرونده ای در دادسرای سلماس تشکیل که پس از انجام تحقیقات مقدماتی متهم دستگیر و بیش از سه سال تحت قرار بازداشت موقت در زندان سلماس تحمل حبس می کرد ولی با پی گیری های اصغر حمیدی رئیس دادگستری و تلاش ناصر عباسی دادستان سلماس و همچنین اعضای شورای حل اختلاف ویژه زندان، نهایتاً پس از مذاکرات چندین باره با اولیای دم تلاش و مساعی به ثمر نشسته و در آستانه حلول عید سعید فطر موفق به اخذ رضایت از اولیای دم می شوند و متهم از قصاص رهایی و فرصت زندگی دوباره یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.