حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
شناسه : 27632

حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو، در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای نظارت بر حوزه‌ها و معاونت‌های قضایی با همراهی رئیس توسعه حل اختلاف استان از تمامی شعب و واحد‌های مصالحه مرکز توسعه حل اختلاف مرکز استان بازدید کرد.وی در حاشیه این بازدید گفت: توسعه حل اختلاف استان یکی بازوان بسیار توانمند تشکیلات قضایی […]

پ
پ

حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو، در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای نظارت بر حوزه‌ها و معاونت‌های قضایی با همراهی رئیس توسعه حل اختلاف استان از تمامی شعب و واحد‌های مصالحه مرکز توسعه حل اختلاف مرکز استان بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: توسعه حل اختلاف استان یکی بازوان بسیار توانمند تشکیلات قضایی استان بوده و هست و مطابق اعلام مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه میزان مصالحه در پرونده‌های مطروحه در این مرکز از میانگین کشوری بیشتر است.
جلسه تخصصی با رئیس مرکز و تعدادی از همکاران قضایی و اداری، سرکشی به تمامی شعب رسیدگی کننده، اجرای احکام و واحد‌های مصالحه و پاسخگویی به اربابان رجوع حاضر در مجتمع از دیگر اقدامات این بازدید ۲ ساعته بود.
در ابتدای جلسه تخصصی با رئیس کل دادگستری استان، حجت الاسلام والمسلمین علوی رئیس توسعه حل اختلاف استان، گزارشی از عملکرد توسعه حل اختلاف استان ارائه و مشکلات و مسائل ماخوذه توسعه حل اختلاف مرکز استان و سایر شهرستان‌ها را بیان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.