حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
شناسه : 27477

حسن بابایی، در نشست مشترکی که با حضور مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با محوریت شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد بر تسهیل در ارتباطات الکترونیکی سازمان بورس و اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تاکید کرد. بابایی تشکیل کارگروه‌های مشترک فناوری فی ما بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و […]

پ
پ

حسن بابایی، در نشست مشترکی که با حضور مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با محوریت شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد بر تسهیل در ارتباطات الکترونیکی سازمان بورس و اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تاکید کرد.

بابایی تشکیل کارگروه‌های مشترک فناوری فی ما بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار را برای دستیابی به نقاط مشترک در راستای انعقاد تفاهم نامه ضروری دانست.

معاون رئیس قوه قضاییه همچنین افزود: حذف استعلامات سنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان باعث افزایش اطمینان در صحت فرآیند پاسخگویی به مردم می‌شود.

در ادامه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر ضرورت تسریع در ثبت تغییر و تحولات نهاد‌های مالی و ثبت افزایش سرمایه سهامداران گفت: با تسریع در این امور شاهد کاهش تبعات مالی برای صاحبان شرکت‌ها هستیم.

اقبال، معاون امور اسناد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در بازه زمانی معین بیش از دویست هزار استعلام به صورت سنتی از حوزه بورس و اوراق بهادار به سازمان واصل گردیده است، عنوان کرد که با فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم در جهت الکترونیکی کردن این استعلامات کمک شایانی به حل مشکلات مردم می‌شود.

هاشمی، معاون توسعه، فن آوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان هم اضافه کرد: این سازمان آمادگی لازم و کامل را در هوشمندسازی استعلامات دارد.

در انتها مقرر شد در اسرع وقت کارگروه‌های مشترک در زمینه انعقاد تفاهم نامه بین دو دستگاه تشکیل شود. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.