حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
شناسه : 27440

یحیی جعفری با حضور در مجتمع قضایی ویژه امور حسبی و راه اندازی میز خدمت در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی محاکم در سال جدید، ضمن نشست با همکاران قضایی، با مراجعان ثبت نام شده در این مجتمع بصورت چهره به چهره دیدار و ملاقات کرد و با بررسی اظهارات، لوایح و مطالعه پرونده‌های قضایی […]

پ
پ

یحیی جعفری با حضور در مجتمع قضایی ویژه امور حسبی و راه اندازی میز خدمت در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی محاکم در سال جدید، ضمن نشست با همکاران قضایی، با مراجعان ثبت نام شده در این مجتمع بصورت چهره به چهره دیدار و ملاقات کرد و با بررسی اظهارات، لوایح و مطالعه پرونده‌های قضایی مرتبط با هدف حل مشکلات اعلامی، دستورات و ارشاد‌های لازم را در خصوص دقت و سرعت در رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان صادر کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران پس از برگزاری میز خدمت، در نشست قضات مجتمع قضایی ویژه امور حسبی حضور یافت که در این جلسه قادری سرپرست مجتمع ضمن تشریح مشکلات قضایی و اداری به ارائه گزارشی از عملکرد و روند کار در مجتمع پرداخت.

قادری تاخیر در وصول نظریه‌های پزشکی قانونی و برخی ماهیت نظریه آن مرجع و عدم رسیدگی تخصصی به آرای مجتمع در مرحله تجدیدنظر را از جمله مشکلات این مرجع قضایی اعلام کرد.

در ادامه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با قدردانی از زحمات همکاران با اشاره به حساسیت پرونده‌های مطروحه شخصیت متقاضیان، امور قضایی در این مجتمع را متفاوت توصیف کرد.

وی در پاسخ به مشکلات اعلامی، ضرورت تشکیل جلسه با پزشکی قانونی با حضور قضات رسیدگی کننده را متذکر شد و گفت: اختصاص چند شعبه دادگاه تجدید نظر برای رسیدگی به پرونده‌های این مجتمع را به رئیس کل دادگستری استان تهران پیشنهاد خواهیم داد.

جعفری با اشاره به خلاء مقررات مربوطه به متقاضیان تغییر جنسیت، اعلام کرد: این مجتمع می‌تواند رویه ساز در این زمینه باشد و پیشنهاد‌های لازم را برای تصویب مقررات ارائه کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.