حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
شناسه : 27280

 دیدار و ملاقات حضوری حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور به منظور رسیدگی بی واسطه به مشکلات حقوقی مراجعین هر هفته یکشنبه برگزار می‎‌شود. در این ملاقات‏های حضوری و چهره به چهره رئیس دیوان عالی کشور پرونده قضایی و مشکلات حقوقی مراجعین را بررسی و در چارچوب مقررات دستورات لازم […]

پ
پ

 دیدار و ملاقات حضوری حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور به منظور رسیدگی بی واسطه به مشکلات حقوقی مراجعین هر هفته یکشنبه برگزار می‎‌شود.

در این ملاقات‏های حضوری و چهره به چهره رئیس دیوان عالی کشور پرونده قضایی و مشکلات حقوقی مراجعین را بررسی و در چارچوب مقررات دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر می‌کند.

به منظور ثبت وقت ملاقات، ضروری است مراجعان فرم درخواست را که به پیوست اضافه شده، چاپ نموده و با دقت تکمیل کنند و چنانچه متقاضی ملاقات امکان چاپ فرم را نداشته باشد، می‌تواند بصورت دستی اطلاعات آن را همانند فرم تنظیم و ارسال کند.

مراجعه کننده باید موضوع ملاقات را بصورت کامل و دقیق در یک صفحه تنظیم و پیوست کرده و تصویر مستندات لازم و تمامی آراء مرتبط با پرونده اعم از دادگاه بدوی، تجدیدنظر، دیوان عالی کشور را پیوست کند، در صورت ناقص بودن مدارک فوق، امکان ملاقات میسر نخواهد بود.

گفتنی است: پس از تکمیل کردن موارد فوق، فرم مربوطه باید به نشانی: تهران، خیابان خیام شمالی، روبروی پارک شهر، کاخ دادگستری، دبیرخانه دیوان عالی کشور – کد پستی ۱۱۱۹۴۹۱۱۱۱ ارسال شود و در روی بسته پستی، عنوان “تقاضای ملاقات مردمی”قید شود.

لازم به ذکر است؛ متقاضی ملاقات باید یکی از طرفین پرونده باشد و در صورت عدم امکان حضور مانند اینکه شخص محکوم علیه، زندانی باشد، یکی از بستگان درجه اول که اطلاع کافی از پرونده دارد و یا وکیل پرونده می‌تواند حضور یابد، تمامی مندرجات اعلامی در فرم پیوست، بررسی خواهد شد، مراجعان باید حتماً رونوشت (کپی) مدارک را ارسال کرده و از ارسال اصل اوراق خودداری کنند و در صورت تعیین وقت ملاقات، اصول مدارک خود را همراه داشته باشند.

متقاضیان در نظر داشته باشند، تاریخ و ساعت ملاقات، صرفاً بصورت تلفنی اطلاع رسانی خواهد شد و جهت جلوگیری ازهرگونه سوء‌استفاده دیگران، پیامک ارسال نمی شود و با توجه به کثرت درخواست‎های ملاقات مردمی، اولویت با اشخاصی است که برای بار اول درخواست ملاقات دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.