حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
شناسه : 27244

محمد باقری صبح امروز در جریان اجرای تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان سامان بیان کرد: در جهت اعمال مقررات تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مصوب سال ۱۳۷۴ قریب به ۲۰ فقره بنای غیر مجاز بر اساس گزارش های اداره جهاد کشاورزی، پس از طی مراحل اخطار […]

پ
پ

محمد باقری صبح امروز در جریان اجرای تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان سامان بیان کرد: در جهت اعمال مقررات تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مصوب سال ۱۳۷۴ قریب به ۲۰ فقره بنای غیر مجاز بر اساس گزارش های اداره جهاد کشاورزی، پس از طی مراحل اخطار قلع و قمع شد.

وی افزود: مطابق قانون هرگونه محوطه سازی و یا احداث بنا در زمین‌های کشاورزی و باغی که موجبات تغییر شکل این زمین‌ها را فراهم کند ممنوع بوده و مرتکبین در صورت بی‌توجهی به این اخطار‌ها در مرحله اول ضمن تخریب بنا به جریمه یک تا سه برابری ارزش زمین محکوم و چنانچه مجدداً اقدام به ساخت و ساز کنند به مجازات حبس از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سامان از مالکان زمین‌های کشاورزی و باغی خواست از هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی تحت تملک خود پیش از اخذ مجوز از نهاد‌های مربوطه خودداری می‌کنند چراکه دستگاه قضایی بر اساس حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه با متخلفان برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.