حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
شناسه : 27231

سیدمهدی قویدل بیان کرد: طرح حضور قضات سراسر استان کرمان در مساجد از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان پیشنهاد و به تأکید رئیس کل دادگستری استان، این طرح در ماه مبارک رمضان آغاز شد. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تاکید کرد: در […]

پ
پ

سیدمهدی قویدل بیان کرد: طرح حضور قضات سراسر استان کرمان در مساجد از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان پیشنهاد و به تأکید رئیس کل دادگستری استان، این طرح در ماه مبارک رمضان آغاز شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تاکید کرد: در آغاز اجرای این طرح رئیس کل دادگستری استان کرمان و معاونین وی و دادستان مرکز استان ضمن شرکت در نماز باشکوه جمعه، به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به ۱۱۴ نفر از نمازگزاران کرمانی پرداختند.

وی همچنین افزود: در قالب این طرح قضات استان جهت مشاوره حقوقی رایگان و جلسات پرسش و پاسخ در مساجد حضور خواهند یافت و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد سراسر استان کرمان اجرا خواهد شد و عموم مردم می‌توانند از خدمات مشاوره خانواده توسط مصلحین و همچنین مشاوره حقوقی رایگان استفاده کرده و پاسخ سوالات حقوقی خود را نیز از قضات دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.