حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
شناسه : 27194

معاون قضایی و جانشین رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس در اولین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان فارس در سال ۱۴۰۱ که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد، با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در چندسال اخیر در خصوص تولید اظهار […]

پ
پ

معاون قضایی و جانشین رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس در اولین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان فارس در سال ۱۴۰۱ که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد، با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در چندسال اخیر در خصوص تولید اظهار کرد: دادگستری فارس نسبت به حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال آفرینی به شدت پایبند است.

علی فاتحی وظیفه مدیران مربوطه را مهندسی قوانین در راستای رونق اقتصادی و رفع موانع تولید دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی تقویت بدنه اقتصادی کشور و استفاده از ظرفیت‌های مختلف به منظور توسعه همه جانبه کشور است به گونه‌ای که در مقابل هرگونه تحریم و فشار‌های خارجی، گزندی به کشور وارد نشود.

وی گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» دستگاه قضایی در راستای وظایف قانونی خود، اشخاص یا مدیرانی که در مسیر تولید و اشتغال آفرینی مانع شکل گیری فعالیت‌های تولیدی و سرمایه گذاری شوند را مورد بازخواست قرار خواهد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.